Boombs, alien from Saturn! You have stepped in the online abode of MNR, which houses his mindless musings and lovely rantings. You're obviously permitted to look around, but of course, itchy fingers aren't entertained - So don't take what's not yours ;)
Hm. Bad day ever.
Thursday, February 2, 2012 @ 4:49 PM

Hai blogger. Hm. Live aku hari ni memang gila sad. Why? I've some clash with NH. :'( Memang sedih gila lah. Kenapa? Em. Tak payah cerita. Aku tak marah dia sikit pun. Tapi kenapa pulak yang dia marah aku? Aku sayang dia sangat. Aku maafkan dia tapi kenapa dia perlu take time nak maafkan aku. Okey a few tear drops comeing. Nvm then, Aku sayang dia. Sayang dia. Kenapa? Sebab dia laa 'rainbow' yang aku cari selama ni. Then kenapa aku jadi macam ni? Oh bufflow shit. Jiwang aku. -,- Aaaaaa wait and see. Hm love her.


                                                                                                                                                MNR.