Boombs, alien from Saturn! You have stepped in the online abode of MNR, which houses his mindless musings and lovely rantings. You're obviously permitted to look around, but of course, itchy fingers aren't entertained - So don't take what's not yours ;)
Wednesday, February 29, 2012 @ 9:11 PM

Memang tak pernah terniat nak buat macam tu. Memang. Memang aku bila hilang pertimbangan aku jadi macam ni. Tolongla paham. Memang takkan berubah langsung perasaan aku dekat dia. Kuat lagi. Kuat daripada segalanya. Aku sayangg dia. Memang apa pun tak boleh hentikan. Tolongla. Aku tak penahh terniat langsung nak buat sampai macam tu sekali. Sebab aku sayang dia. Takpa. Aku tunggu. Tunggu dan tunggu dan tunggu untuk selamanya. Aku sayang dia. Apa pun yang jadi. K. Loveyousomuch. Takpayah nak ragu. sayang. hm.